Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Customer Innovation Hub

Hybrydowy Customer Innovation Hub umożliwia DS Smith osobisty kontakt z lokalnymi klientami oraz zdalny z przedstawicielami międzynarodowymi.

© DS Smith

Firma DS Smith otworzyła swój pierwszy Customer Innovation Hub, który umożliwia prowadzenie wspólnych sesji projektowania opakowań z klientami. Centrum z siedzibą w Lizbonie zostało wyposażone tak, aby prowadzić spotkania zarówno w formie fizycznej, online, jak i hybrydowo. Jak podkreśla producent, nowa przestrzeń została wyposażona w nowoczesną technologię audiowizualną, w tym kamery PTZ (pan-zoom-tilt) do zaprezentowania doświadczeń związanych z „unboxingiem” przesyłek e-commerce, a także ścianę LED do sesji online oraz funkcje rozszerzonej rzeczywistości. Customer Innovation Hub łączy wirtualne elementy z rzeczywistymi warsztatami, będąc miejscem, w którym eksperci i klienci mogą z łatwością współpracować i skrócić czas realizacji projektu. Firma planuje otworzyć kolejne centra innowacji we wszystkich swoich regionach do końca 2023 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty