Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Przejęcie firmy Divipa

„Dzięki przejęciu firmy Divipa, która dołącza do dwóch jednostek produkcyjnych materiałów samoprzylepnych, kontynuujemy naszą ekspansję w obiecującym sektorze materiałów samoprzylepnych. Pozwoli nam to zwiększyć moce produkcyjne i stworzyć liczne synergie w produkcji i zaopatrzeniu” - dodaje Fulvio Capussotti, wiceprezes wykonawczy działu Self-Adhesives w firmie Fedrigoni.

© Divipa

Fedrigoni, producent papierów premium dla branży opakowań oraz zastosowań graficznych, a także etykiet premium i materiałów samoprzylepnych, przejął Divipa, hiszpańską firmę z siedzibą w Derio, zajmującą się opracowywaniem, produkcją i dystrybucją materiałów samoprzylepnych. Firma Divipa została założona w 1971 roku przez rodzinę Alvaro, która przeniosła 100% kapitału do firmy Fedrigoni, pozostając w zespole zarządzającym firmy. Dzięki temu przejęciu - piątemu w ciągu dwóch lat w sektorze materiałów samoprzylepnych, po firmie Ritrama, firmach IP Venus i Ri-Mark oraz Acucote - Fedrigoni umacnia swoją pozycję w branży materiałów samoprzylepnych, gdzie działa pod kilkoma markami, takimi jak Arconvert, Manter i Ritrama. Obecnie firma Fedrigoni jest jednym wiodących producentów etykiet do wina i oferuje zaawansowane technologicznie etykiety i folie samoprzylepne dla sektorów: spożywczego, farmaceutycznego, motoryzacyjnego, kosmetyków i środków czystości oraz wielu innych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty