Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Przejęcie firmy Divipa

„Dzięki przejęciu firmy Divipa, która dołącza do dwóch jednostek produkcyjnych materiałów samoprzylepnych, kontynuujemy naszą ekspansję w obiecującym sektorze materiałów samoprzylepnych. Pozwoli nam to zwiększyć moce produkcyjne i stworzyć liczne synergie w produkcji i zaopatrzeniu” - dodaje Fulvio Capussotti, wiceprezes wykonawczy działu Self-Adhesives w firmie Fedrigoni.

© Divipa

Fedrigoni, producent papierów premium dla branży opakowań oraz zastosowań graficznych, a także etykiet premium i materiałów samoprzylepnych, przejął Divipa, hiszpańską firmę z siedzibą w Derio, zajmującą się opracowywaniem, produkcją i dystrybucją materiałów samoprzylepnych. Firma Divipa została założona w 1971 roku przez rodzinę Alvaro, która przeniosła 100% kapitału do firmy Fedrigoni, pozostając w zespole zarządzającym firmy. Dzięki temu przejęciu - piątemu w ciągu dwóch lat w sektorze materiałów samoprzylepnych, po firmie Ritrama, firmach IP Venus i Ri-Mark oraz Acucote - Fedrigoni umacnia swoją pozycję w branży materiałów samoprzylepnych, gdzie działa pod kilkoma markami, takimi jak Arconvert, Manter i Ritrama. Obecnie firma Fedrigoni jest jednym wiodących producentów etykiet do wina i oferuje zaawansowane technologicznie etykiety i folie samoprzylepne dla sektorów: spożywczego, farmaceutycznego, motoryzacyjnego, kosmetyków i środków czystości oraz wielu innych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty