Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Faerch poszerza ofertę

Nowa oferta firmy Faerch zapewni dystrybutorom żywności w pełni zrównoważoną alternatywę dla tradycyjnych przezroczystych opakowań PET.

© Faerch

Firma Faerch wprowadziła na rynek zrównoważone rozwiązanie opakowaniowe dla rynku gastronomicznego. Opakowania o nazwie Evolve są uzupełnieniem istniejącego asortymentu z serii Plaza i stanowią alternatywę dla tradycyjnych przezroczystych opakowań PET. Jak podkreśla producent, nowa oferta ma na celu zamknięcie obiegu opakowań na żywność, a tym samym odgrywa kluczową rolę w przejściu przemysłu na gospodarkę obiegową. Opakowania wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, które po zużyciu mogą b ponownie przetworzone na nowe, jednomateriałowe opakowania na żywność bez utraty jakości. Seria Plaza stanowistylowe i praktycznerozwiązanie do pakowania gotowych sałatek i makaronów. Opakowania zostały zaprojektowane tak, aby poprawić prezentację i atrakcyjność produktów na półce sklepowej i dostępne w szerokiej gamie rozmiarów, które mogą b ustawiane jedna na drugiej w celu zaoszczędzenia miejsca podczas przechowywania. Jako recykler opakowań spożywczych PET, firma Faerch oferuje także recykling opakowań PET na skalę przemysłową. Zakład recyklingowy firmy w Holandii jest w stanie przyjmować zużyte opakowania, sortować je i ponownie przetwarzać na monomateriał do zastosowań w branży spożywczej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty