Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Canpack w Akademii Przyszłości

Firma Canpack zaangażowała się w partnerstwo z Akademią Przyszłości, której celem jest odkrywanie potencjału, talentów i nowych możliwości wśród najmłodszych.

© Stowarzyszenie Wiosna

Grupa Canpack została nowym partnerem Akademii Przyszłości. Dzięki wsparciu firmy Akademia będzie mogła rozwijać swoje projekty, a w ramach edycji 2021/22 zamierza objąć swoim programem ponad 1800 dzieci w całej Polsce. Producent zdecydował się również wykorzystać doświadczenia Akademii podejmując działania skierowane do swoich pracowników i ich dzieci. W efekcie powstał pilotażowy projekt Domowej Akademii Przyszłości pod hasłem „You can. Feel it!”, będący serią warsztatów online prowadzonych przez trenerów ze Stowarzyszenia Wiosna, których celem jest wspieranie dzieci w odkrywaniu ich mocnych stron oraz wzmacnianie świadomości rodziców jako partnerów w rozwoju. Z pierwszej edycji skorzystało ponad 60 rodzin - warsztaty przeprowadzono zarówno wśród dzieci, jak i ich rodziców.

„Współpraca z Akademią Przyszłości jest dla nas istotnym projektem, wpisującym się w naszą globalną strategię zrównoważonego rozwoju. Od lat wspieramy rozwój młodych talentów, pomagając im realizować ich pasje i rozwijać potencjał. Zdajemy sobie sprawę, że aby rozwinąć skrzydła, młodzi ludzie potrzebują pewności siebie i wiary we własne siły. Współpraca z Akademią Przyszłości daje nam pewność, że wsparcie udzielone młodym ludziom będzie zgodne z ich faktycznymi potrzebami” - podkreśla Małgorzata Podrecka, przedstawicielka firmy Canpack.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty