Inicjatywa McDonalds. Symboliczne opakowanie

©McDonalds

Hiszpańskie restauracje McDonalds sprzedają „burgera bez burgera”, czyli samo opakowanie puste w środku. Burger, który nie istnieje symbolizuje produkty, które nie zostały wprowadzone na rynek przez susze i pożary w Hiszpanii. Opakowanie jest czarne z matowym wykończeniem, a w środku zamiast kultowej kanapki można znaleźć opis inicjatywy podjętej przez sieć fast food. Cały dochód ze sprzedaży kanapkowych opakowań zostanie przekazany hiszpańskim rolnikom. Dodatkowo McDonalds wpłaci na ten cel 50 tysięcy euro. Akcja w Hiszpanii rozpoczęła się 23 sierpnia i potrwa trzy tygodnie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty