Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zwycięskie display’e

Display na ozdobne torby na wino „Winoteka Netto” zwyciężył w kategorii Marka Własna w konkursie „Art of Packaging”.

© Smurfit Kappa

Smurfit Kappa Polska zdobyła nagrody w dwóch prestiżowych konkursach branżowych. W konkursie „Art of Packaging” na najlepsze opakowanie roku firma zdobyła nagrodę główną w kategorii Marka Własna za projekt „Winoteka Netto”. Firma otrzymała trzy nominacje do nagrody głównej i miana Opakowania Roku, w tym do kategorii POS z projektami „Andruty Kaliskie” oraz „Kosz Wielkanocny”. W konkursie „POS Stars 2021 Najlepsze display’e” producent otrzymał wyróżnienie za display „Andrutów Kaliskich”.

„Winoteka Netto” to wolnostojący stand z tektury falistej, będący gotowym rozwiązaniem tzw. sprzedaży łączonej. Projekt powstał w ścisłej współpracy z siecią handlową Netto. Na atrakcyjnych wizualnie display’ach ustawionych w alejkach sklepowych klienci znajdą ozdobne torebki w trzech kolorach, przeznaczone na pojedynczą butelkę wina albo koszyczek na 6 sztuk tego trunku. Dzięki takiemu rozwiązaniu mogą wyjść ze sklepu z gotowym upominkiem. Display „Andrutów Kaliskich” spełnia dwie funkcje: reklamuje w miejscu sprzedaży wyrób regionalny oraz promuje miasto Kalisz, w którym 150 lat temu powstały andruty. Konstrukcja ekspozycji została w całości wykonana z szarej tektury falistej, nawiązując tym samym do natury i tradycji. Natomiast ilustrowane karty historii powstały na papierze ozdobnym. Ekologiczny wizerunek całości uzupełnia stylizowana grafika w mono kolorowym nadruku w odcieniach brązu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty