Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Nowa jakość na polskim rynku. Inwestycja Natalii

Od lewej: Artur Nowaczyk Natalii, Jakob Landberg, Nilpeter, Tomasz Nowaczyk Natalii, Aleksy Nowaczyk Natalii, Nick Hughes, Nilpeter i Alex Aarslew-Jensen, Nilpeter.

Wrześniowe targi Labelexpo zaowocowały licznymi świadectwami rozwoju, innowacyjności i postępu, który ma miejsce w branży druku etykiet. Polska drukarnia Natalii i producent fleksograficznych maszyn drukarskich firma Nilpeter ogłosiły zakup nowej 11-kolorowej maszyny FA-26. Inwestycja Natalii będzie pierwszym zakupem tego modelu maszyny drukującej w Polsce.

 

Drukarnia Natalii systematycznie rozbudowuje swój park maszynowy. Następujące na przestrzeni lat rozbudowy owocowały kolejnymi inwestycjami w maszyny Nilpetera podkreślając synergię między jakością a wydajnością, którą uosabiają obie strony. Tym razem zakup maszyny fleksograficznej Nilpeter FA-26 nie tylko uzupełni niedawno rozbudowane zaplecze drukarni, ale wyznaczy nowe standardy na polskim rynku druku etykiet. „Ta inwestycja to nie tylko dodanie kolejnej maszyny marki Nilpeter do naszego parku maszynowego. Tą inwestycją chcemy pokazać, że jesteśmy otwarci na innowacje i zapewnić naszych klientów, że cały czas działamy, aby być w czołówce branży. Zakup pierwszej na polskim rynku maszyny drukującej Nilpeter FA-26 jest świadectwem naszego zaangażowania na rzecz doskonałości” skomentował Artur Nowaczyk, właściciel Natalii.

   

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty