Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

All4Pack w 2022 roku

Obawy wynikające z zagrożeń związanych z pandemią wpłynęły na decyzję organizatorów targów All4Pack, które ostatecznie odbędą się w listopadzie 2022 roku.

Grupa Comexposium, będąca organizatorem targów All4Pack, podjęła decyzję o przeniesieniu wydarzenia na listopad 2022 roku. Początkowo jedna z największych imprez branży opakowaniowej miała odbyć się jeszcze w tym roku, jednak ze względu na niepokój związany z restrykcjami i sytuacją epidemiologiczną organizatorzy podjęli ostateczną decyzję o jej przeniesieniu.

„Naszą intencją jest utrzymanie kontaktu z profesjonalistami z branży i towarzyszenie zmianom realizowanym przez przedstawicieli sektora opakowań i intralogistyki. Podczas każdej edycji prezentujemy rynki i trendy sektora opakowań. Ulepszamy się nieustannie od ponad 70 lat. W tym szczególnym czasie, elastyczność jest niezbędna. Pragniemy pozostać zaangażowani w ożywienie działalności branży. Proponujemy nowe spotkania poświęcone największym wyzwaniom w dziedzinie obowiązujących i przyszłych przepisów, trendów i innowacji, które kształtują opakowania jutra” - komentuje decyzję Olivia Milan, dyrektor targów All4Pack.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty