Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Otwarcie w Erolzheim

Symboliczne otwarcie nowego zakładu w Erolzheim odbyło się 6 października.

Firma Südpack, będąca wiodącym producentem folii opakowaniowej, po dwóch latach budowy otworzyła nowy zakład produkcyjny w Erolzheim. Nowoczesne centrum logistyczne będzie mogło zaoferować większą wydajność produkcyjną dla klientów z całego świata. Łączna powierzchnia użytkowa budynków wyniosła 18 800 m², a całkowita wartość inwestycji zamknęła się w 40 milionach euro. W nowej lokalizacji będzie pracować około 100 pracowników.

Nowy zakład umożliwia wysokie składowanie palet do 6700 miejsc. Jego uruchomienie pozwoliło skonsolidować wiele magazynów w jednym miejscu, poprawiając tym samym wydajność całego łańcucha produkcji i dostaw oraz odciążając główny zakład produkcyjny w Ochsenhausen. Całość inwestycji wzmocniła dodatkowo dobra infrastruktura miasta, a zwłaszcza bezpośrednie połączenie komunikacyjne między Erolzheim a autostradą A7, umożliwiające szybszą realizację dostaw do klientów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty