Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

04-06.12.2024 · Packaging Poland, Nadarzyn

04-06.12.2024 · Labeling-Tech Poland, Nadarzyn

Wzmocnienie zarządu

Metsä Board jest w trakcie realizacji strategicznych projektów inwestycyjnych. Planujemy dalszy rozwój fabryki w Husum oraz struktury biznesowej całej firmy. Dzięki zmianom w zarządzie wzmocnimy także nasze działania w zakresie zrównoważonego rozwoju i innowacji”- podkreśla Mika Joukio, dyrektor generalny Metsä Board. Na zdjęciu Markku Leskelä, nowy wiceprezes ds. rozwoju w Metsä Board.

© Metsä Group

Markku Leskelä został powołany na wiceprezesa ds. rozwoju w firmie Metsä Board, będącej częścią Metsä Group i członka zarządu spółki, odpowiedzialnego za badania, rozwój produktów i zrównoważony rozwój. Markku Leskelä pracował w Metsä Board jako wiceprezes ds. badań i rozwoju od 2016 roku. Ari Kiviranta, członek zarządu spółki, został mianowany starszym wiceprezesem ds. technologii, przejmując odpowiedzialność za rozwój produkcji, zwłaszcza w zakładzie Husum w Szwecji, jak również za strategiczne projekty inwestycyjne i technologię. Poprzednio zajmował on stanowisko starszego wiceprezesa ds. rozwoju. Zmiany obowiązują od 1 października 2021 roku. W skład zarządu spółki wchodzą obecnie: CEO Mika Joukio, wiceprezes ds. technologii Ari Kiviranta, wiceprezes ds. rozwoju Markku Leskelä, wiceprezes ds. sprzedaży i zaopatrzenia Chain Jussi Noponen, CFO Henri Sederholm, wiceprezes ds. produkcji  Harri Pihlajaniemi oraz kierownik działu kadr Camilla Wikström.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty