Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Odpowiedzialnie z plastikiem

Celem organizacji Alliance to End Plastic Waste jest rozwój gospodarki obiegowej w zakresie odpadów z tworzyw sztucznych poprzez opracowywanie, wdrażanie i zwiększanie skali rozwiązań w ramach czterech strategicznych filarów: infrastruktury, innowacji, edukacji oraz usuwania zanieczyszczeń ze środowiska. Na zdjęciu Tom Salmon, CEO firmy Berry Global.

© Berry Global

Tom Salmon, CEO firmy Berry Global, został członkiem kadry kierowniczej organizacji Alliance to End Plastic Waste. Organizacja non-profit z siedzibą w Singapurze zrzesza około 80 członków, w tym między innymi BASF, Dow Chemical, Mitsubishi Chemical czy Proctor & Gamble i podejmuje inicjatywy mające na celu zmniejszenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych trafiających do środowiska. Firma Berry Global dołączyła do organizacji w styczniu 2019 roku. Jak podkreśla Tom Salmon, właściwości tworzyw sztucznych i wynikające z nich korzyści zmuszają producentów do poszukiwania nowych rozwiązań w zakresie ich zagospodarowywania, w tym recyklingu i ponownego wykorzystania. Na zajmowanym stanowisku będzie jedną z osób odpowiedzialnych za decyzje dotyczące międzynarodowych projektów, które mają na celu tworzenie zrównoważonych rozwiązań, a w dalszej perspektywie skalowalnych i cyrkularnych modeli biznesowych. „Obecność przedstawicieli wszystkich sektorów z branży świadczy o niezbędnej współpracy w całym łańcuchu wartości. Kres nadmiernej produkcji odpadów z tworzyw sztucznych jest możliwy do osiągnięcia tylko wtedy, gdy firmy i organizacje podejmą wspólne działania w celu rozwoju infrastruktury, zapewnienia edukacji i tworzenia cyrkularnych rozwiązań, które zapewnią tworzywom sztucznym więcej niż jeden cykl życia” - podkreśla Tom Salmon.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty