Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wielokrotki w Lidlu

Sieć sklepów Lidl Polska wprowadziła właśnie do sprzedaży „wielokrotki”. Są to wielorazowe torby na zakupy oznaczone certyfikatem Blue Angel. To kolejny krok sieci w drodze do gospodarki obiegu zamkniętego i realizacji przyjętych zobowiązań w zakresie redukcji plastiku w ramach strategii REset Plastic. Torby wykonane są w 80 proc. z surowców pochodzących z recyklingu i w 100 proc. nadają się do recyklingu. Wprowadzone zmiany w gramaturze i surowcu pozwolą zaoszczędzić aż do 2 000 ton plastiku w ciągu roku. Jest to ważne, gdyż w ciągu roku zużywamy duże ilości toreb, co przekłada się na kilogramy tworzyw sztucznych. Grupa Schwarz, do której należą Lidl i Kaufland, opracowała strategię REset Plastic obejmującą pięć obszarów działania: od redukowania i projektowania przez recykling i niwelowanie wykorzystania plastiku po innowację i edukację.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wystrajkowani…

UPM i związki zawodowe ostatecznie douzgodniły układy zbiorowe dla poszczególnych przedsiębiorstw, a dokładnie dla pięciu spółek UPM. Strajk w fińskich fabrykach ostatecznie uznano za zakończony, a pracownicy wrócili do pracy. Obejmujący UPM Pulp, UPM Communication Papers, UPM Specialty Papers, UPM Raflatac i UPM Biofuels strajk związków zawodowych rozpoczął się 1 stycznia 2022 roku i trwał prawie cztery miesiące. Początkowo strajkowało około 2100 związkowców, ale wyrok sądu nakazał około 200 z nich wykonywanie zadań....

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty