Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Eurocash przejmuje Arhelan

Firma Eurocash z siedzibą w Komornikach złożyła wniosek o przejęcie sieci sklepów Arhelan z siedzibą w Bielsku Podlaskim do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

© Eurocash

Po przejęciu Tesco Polska przez Salling Group, do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek spółki Eurocash dotyczący zamiaru przejęcia kontroli nad firmą Arhelan. Arhelan to sieć licząca około 100 sklepów, głównie w województwie podlaskim, ale także w warmińsko–mazurskim, mazowieckim oraz w lubelskim. Jeszcze w marcu tego roku grupa Eurocash poinformowała, że zawarła umowę inwestycyjną, na podstawie której nabędzie 49 procent udziałów w spółce Arhelan. Grupa Eurocash koncentruje swoją działalność na hurtowej sprzedaży artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku. W ramach grupy działają takie sieci jak Lewiatan, Mila, Groszek czy abc. Jak podano w oficjalnym komunikacie, transakcja uzależniona jest od spełnienia szeregu warunków, w szczególności uzyskania przez Eurocash zgody Prezesa UOKiK.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty