Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Progroup buduje fabrykę

W nowej lokalizacji firma zainwestuje około dwóch milionów euro w oszczędzające zasoby metody produkcji, w tym między wydajny system trójgeneracji, co pozwoli na oszczędność zużycia paliw kopalnych i redukcję emisji dwutlenku węgla.

© Progroup

Firma Progroup rozpoczyna przygotowania do budowy fabryki formatów tektury falistej PW15, która powstanie w pobliżu miejscowości Petersberg i Höheischweiler w Nadrenii-Palatynacie. Zgodnie z planami od drugiego kwartału 2023 roku w fabryce będzie produkowanych do 500 milionów metrów kwadratowych formatów tektury falistej. Firma inwestuje ponad 90 milionów euro w nową budowę, kontynuując w ten sposób swoją strategię rozwoju.

Nowa fabryka PW15 będzie produkować niemal wszystkie popularne rodzaje tektury falistej. Planowana prędkość produkcji wynosi 400 m/min przy szerokości roboczej 3,35 metra. Linia produkcyjna jest przystosowana między innymi do wytwarzania jedno- i dwufalowych formatów tektury falistej z falami B, C, E i F, i mniejszych gramatur we wszystkich kombinacjach. Nowoczesny zakład produkcyjny zostanie zbudowany bezpośrednio przy zakładzie producenta opakowań G&G Preißer. „Bliskość firmy G&G Preißer odgrywała istotną rolę przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji. W zazębianiu się naszych procesów logistycznych i produkcyjnych widzimy ogromny potencjał jeszcze większego zrównoważenia i wydajności w działaniu” - podkreśla Maximilian Heindl, Chief Development Officer i zastępca prezesa zarządu Progroup. W wyniku współpracy obu firm na terenie zakładu powstaje nowy park opakowań, w którym producent opakowań będzie zaopatrywany w tekturę falistą z Progroup w systemie just-in-time.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty