Nowy projekt Studio Oeding

Producent likierów ziołowych wprowadza na rynek nowy alkohol po mistrzowsku równoważony zimną kawą Arabica i nutą kakao. Receptura i specjalny proces produkcyjny, wraz z ciekawym projektem, kształtują niepowtarzalny charakter produktu. Za projekt opakowania odpowiada międzynarodowa projektantka Katrin Oeding. Opracowanie projektu było wieloetapowym procesem, który projektantka Katrin Oeding i jej zespół zaprojektowali w intensywnej wymianie informacji z działem projektowym Jägermeister. Poważnym wyzwaniem było dostosowanie ikonografii marki do kodów projektowych nowego produktu. Język projektowania Jägermeister Cold Brew Coffee łączy silną markę Jägermeister ze światem kawy i podkreśla wyjątkowy i autentyczny, ale także bardzo silny charakter. Czcionki oddają charakter Bauhaus, co odzwierciedla niepowtarzalną esencję marki Jägermeister. Materiał organicznej struktury papieru tworzy szorstki charakter, a matowe antracytowe tło nadaje tajemniczy i wysokiej jakości wygląd. Po uszlachetnieniu srebrna folia przypomina torebki kawy, ma także ciekawy charakter ze względu na wytłaczane i błyszczące elementy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty