Nowy projekt Studio Oeding

Producent likierów ziołowych wprowadza na rynek nowy alkohol po mistrzowsku równoważony zimną kawą Arabica i nutą kakao. Receptura i specjalny proces produkcyjny, wraz z ciekawym projektem, kształtują niepowtarzalny charakter produktu. Za projekt opakowania odpowiada międzynarodowa projektantka Katrin Oeding. Opracowanie projektu było wieloetapowym procesem, który projektantka Katrin Oeding i jej zespół zaprojektowali w intensywnej wymianie informacji z działem projektowym Jägermeister. Poważnym wyzwaniem było dostosowanie ikonografii marki do kodów projektowych nowego produktu. Język projektowania Jägermeister Cold Brew Coffee łączy silną markę Jägermeister ze światem kawy i podkreśla wyjątkowy i autentyczny, ale także bardzo silny charakter. Czcionki oddają charakter Bauhaus, co odzwierciedla niepowtarzalną esencję marki Jägermeister. Materiał organicznej struktury papieru tworzy szorstki charakter, a matowe antracytowe tło nadaje tajemniczy i wysokiej jakości wygląd. Po uszlachetnieniu srebrna folia przypomina torebki kawy, ma także ciekawy charakter ze względu na wytłaczane i błyszczące elementy.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty