Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowy projekt Studio Oeding

Producent likierów ziołowych wprowadza na rynek nowy alkohol po mistrzowsku równoważony zimną kawą Arabica i nutą kakao. Receptura i specjalny proces produkcyjny, wraz z ciekawym projektem, kształtują niepowtarzalny charakter produktu. Za projekt opakowania odpowiada międzynarodowa projektantka Katrin Oeding. Opracowanie projektu było wieloetapowym procesem, który projektantka Katrin Oeding i jej zespół zaprojektowali w intensywnej wymianie informacji z działem projektowym Jägermeister. Poważnym wyzwaniem było dostosowanie ikonografii marki do kodów projektowych nowego produktu. Język projektowania Jägermeister Cold Brew Coffee łączy silną markę Jägermeister ze światem kawy i podkreśla wyjątkowy i autentyczny, ale także bardzo silny charakter. Czcionki oddają charakter Bauhaus, co odzwierciedla niepowtarzalną esencję marki Jägermeister. Materiał organicznej struktury papieru tworzy szorstki charakter, a matowe antracytowe tło nadaje tajemniczy i wysokiej jakości wygląd. Po uszlachetnieniu srebrna folia przypomina torebki kawy, ma także ciekawy charakter ze względu na wytłaczane i błyszczące elementy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty