Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Nowy wizerunek marki Bobo Frut. Tradycja w nowoczesnej szacie graficznej

© Nestle

Należąca do Nestle marka Bobo Frut, znana na polskim rynku od ponad 50 lat odświeża swój wizerunek i strategię komunikacji. Zmiany zapoczątkowuje nowa identyfikacja wizualna opakowań. Nowy design buduje atrakcyjność i wyróżnia go na półce jednocześnie zachowując spójność z korzeniami marki.


Bobo Frut do tej pory był kojarzony przede wszystkim z sokami dla najmłodszych. Poszerzające się jednak stopniowo portfolio produktowe spowodowało, że marka stanęła przed koniecznością odświeżenia i unowocześnienia wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu postrzegania jako jakościowa i godna zaufania. „Podchodząc do tematu nowych opakowań, chcieliśmy nie tylko odświeżyć i unowocześnić layouty. Przede wszystkim chcieliśmy stworzyć świat marki Bobo Frut. Zaczęliśmy od „ożywienia” naszego brand hero. Wyszedł on z zamkniętej formy znaku i stał się integralną częścią ilustracji na frontach produktów, wchodząc w interakcje z owocami. Co więcej, nie jest już tylko „stempelkiem” ani nawet jednym chłopcem. W zależności od produktu może zmieniać swój wygląd i reprezentować różne dzieci: starszaki, maluszki nie tylko jako chłopiec, ale również jako dziewczynka” powiedziała Małgorzata Bieroza ze studia brandingowego Wyraz. Pierwsze materiały pojawią się niebawem w mediach cyfrowych, a kolejne w następnych miesiącach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty