Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

InPost cyrkularnie

Modivo będzie pierwszym uczestnikiem projektu opakowań wielokrotnego użytku w paczkomatach InPost.

© InPost

Firma InPost rozpoczęła program pilotażowy ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku dla e-sklepów. Nowa usługa realizowana będzie we współpracy z Modivo, modową platformą e-commerce spółki eobuwie.pl z grupy CCC. Jak podkreśla firma, dzięki nowemu rozwiązaniu zapotrzebowanie na jednorazowe opakowania zostanie zmniejszone nawet dziesięciokrotnie. Każde opakowanie wielokrotnego użytku jest wyposażone w wewnętrzną etykietę zwrotną. Jej zeskanowanie w dowolnym paczkomacie umożliwia zwrot opakowania do magazynu InPost, po czym wraca ono do e-sklepu. „Tylko w ubiegłym roku w Polsce wysłanych zostało ponad 640 mln paczek, w tym roku będzie ich jeszcze więcej. Niestety, opakowania są piętą achillesową branży e-commerce. Co roku setki milionów jednorazowych opakowań trafia na śmietniki. Przy obecnym wzroście rynku e-commerce kierunek jest tylko jeden – logistyka musi być nowoczesna, wydajna i jeszcze bardziej ekologiczna. Dlatego wprowadzamy pierwszy w Polsce system wtórnego obiegu opakowań w e-commerce. Opakowania są dostosowane rozmiarem do wysyłanego produktu, aby nie przewozić powietrza. Wierzymy, że dostępność Paczkomatów InPostu i łatwość ich obsługi umożliwi wprowadzenie prawdziwie efektywnego systemu obrotu opakowaniami zwrotnymi” - mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty