Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Gdzie ta impreza? Limitowana edycja puszek marki Carlsberg

© Carlsberg

 

Z początkiem maja br. ruszyła wielka akcja promocyjna „Where’s the Party?”, która potrwa do końca października. W ramach akcji konsumenci mają szansę wygrać podróż dla siebie i trójki znajomych na prawdopodobnie najlepsze imprezy tego roku w Brazylii, Tajlandii i Wielkiej Brytanii. Aby wziąć udział w akcji należy szukać unikalnego kodu pod kapslem butelki lub kluczykiem puszki Carlsberg w edycji „Where’s the party?”. Szczęśliwi znalazcy powinni zatrzymać oryginalny kluczyk lub kapsel, zarejestrować się na stronie www.carlsberg.pl i wpisać kod, który pozwoli na udział w kolejnym etapie zabawy i mieć szansę na wygranie jednego z sześciu wyjazdów. „Carlsberg inspiruje do najbardziej szalonych i ciekawych pomysłów na wspólne zabawy. Poprzez promocję »Where’s the party?« wznosimy toast za młodych ludzi z całego świata, którzy uwielbiają dobrą zabawę” – dodaje Bartosz Dziendziel, Junior Brand Manager marki Carlsberg. W ramach promocji marka Carlsberg przygotowała także limitowaną edycję puszki wydrukowanej w technologii typo offsetu (połączenie flekso z offsetem). Wyróżnia się ona młodzieżową grafiką przedstawiającą najbardziej charakterystyczne elementy stolic wszystkich trzech krajów, które zostały objęte promocją.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty