Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Najmniejszy wypełniacz w historii

Ze względu na utrzymujące się wysokie zapotrzebowanie na środki dezynfekujące, firma Krones wspiera instytucje medyczne i charytatywne, wyposażając je nie tylko w pojemniki PET do komfortowego przechowywania, ale również rozwiązania dla odpowiedniego napełniania. Już w połowie marca firma zaopatrzyła klinikę uniwersytecką w Regensburgu (UKR) w 5000 półlitrowych pojemników PET, aby przelać środki dezynfekujące z dużych, nieporęcznych pojemników. Ale ponieważ ręczne napełnianie jest nie tylko bardzo czasochłonne, ale również pracochłonne, Krones wykazał się wiedzą specjalistyczną w zakresie technologii napełniania i zaprojektował, jak dotąd, najmniejszy wypełniacz w historii firmy, który umożliwia szybsze przelewanie środków dezynfekujących i zmniejsza obciążenie pracy dla personelu kliniki. Ponieważ popyt na pojemniki na tego rodzaju płyny był wysoki nie tylko w klinice uniwersyteckiej w Regensburgu, ale również w wielu innych instytucjach, Krones wyprodukował w swoim zakładzie w Neutraubling więcej 500-mililitrowych butelek PET. Na początku maja 400 000 pojemników z zamknięciem zostało udostępnionych szpitalom, posterunkom policji i jednostkom straży pożarnej w całych Niemczech. Obecnie produkowana jest druga partia 500 000 butelek. Inicjatywy wsparcia ze strony firmy nie ograniczały się jednak do samych Niemiec. Austriacka spółka zależna Kosme wyprodukowała butelki PET dla lokalnej straży pożarnej, natomiast oddział Krones w USA wyprodukował butelki dla lokalnego szpitala dziecięcego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty