Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Nowe logo Pepsi. Odświeżone opakowania już w Polsce

© PepciCo

Po niespełna roku od ogłoszenia rebrandingu Pepsi i prezentacji nowego logo, opakowania ze zmienionym znakiem trafiają do polskich sklepów. Zmiana wizerunku popularnego napoju nastąpiła w marcu 2023. Jednak już wtedy wiadomo było, że na puszkach i butelkach w Polsce zmieniony znak konsumenci zobaczą dopiero teraz.

 

Koncern PepsiCo poinformował, że znaczna część asortymentu dostępnego w sklepach w Polsce ma już nowy branding. Odświeżony znak można zobaczyć na puszkach, butelkach, nalewakach, dystrybutorach, a także w innych punktach styku marki z odbiorcą, w tym również cyfrowych. Polska jest jednym z pierwszych krajów Europy, w których PepsiCo wprowadziło do obrotu napoje w nowych opakowaniach. Globalnie zmiana ma zostać zrealizowana do końca tego roku.

 

Zmiana nazwy Pepsi Max

Razem z wprowadzeniem do sklepów nowego brandingu, PepsiCo Polska zakomunikowała również zmianę nazwy bezcukrowego napoju z Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru. W ciągu najbliższych kilku tygodni wszystkie „stare” opakowania zostaną stopniowo zastąpione nowymi. Zmiana nazwy Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru to część ogólnoświatowego procesu ujednolicenia marek koncernu. Celem jest uzyskanie przejrzystości ofertowej dla wszystkich konsumentów na całym świecie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty