Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Digital Pro 3 u Next Label

Maszyna Digital Pro 3 może pochwalić się rosnącym zainteresowaniem także wśród drukarń etykietowych z Europy Środkowo-Wschodniej.

© Mark Andy

 

Drukarnia Next Label z Rumunii zainstalowała rolową maszynę hybrydową, bazującą na technologii tonerowej Digital Pro 3 firmy Mark Andy.  Była to tym samym kolejna instalacja tego modelu w Europie Środkowo-Wschodniej. Wdrożenie nowej maszyny umożliwiło drukarni realizację małych nakładów etykiet, co jak podkreśla, wcześniej nie było dla niej opłacalne.

 

Firma Next Label działa na rynku etykiet od 2018 roku. Realizacja małych nakładów na nowej maszynie Digital Pro 3 otworzyła przed producentem nowe możliwości biznesowe. Dzięki niej firma pozyskała nowych klientów, zlecających prace w małych i średnich nakładach. W swoim parku maszynowym drukarnia posiada tradycyjne maszyny fleksograficzne. Od dłuższego czasu rozważano jednak zakup maszyny cyfrowej ze względu na duży potencjał rozwoju, jaki oferuje ta technologia, w tym szybką realizację zleceń w małych nakładach i dostarczania ich w krótszym czasie do klienta. 

 

Produkcja małych nakładów

Digital Pro 3 to kolejne w portfolio Mark Andy rozwiązanie hybrydowe, bazujące na technologii tonerowej, a jednocześnie umożliwiające rozbudowę o dodatkowe moduły do uszlachetniania i obróbki końcowej. Urządzenie pracuje z prędkością do 23,4 metrów na minutę i drukuje w trybie CMYK. Wśród dodatkowych opcji jego wyposażenia znajdują się m.in. wielofunkcyjny zespół fleksograficzny oraz dwa rodzaje modułów sztancujących: pojedynczy bądź semirotacyjny (z myślą o obróbce etykiet w trybie inline). Wśród obsługiwanych mediów producent wymienia m.in. folię winylową czy PVC.

W drukarni maszyna jest używana głównie do druku etykiet na papierze i na folii z laminacją PET. „Realizujemy w niej prace dla klientów, którzy zlecają nam wiele różnych produktów, ale w małych nakładach” - mówi Constantin Cracut, dyrektor drukarni Next Label. „Okazało się, że tego rodzaju potrzeby na rynku są duże, bo  z jednej strony mogliśmy w tym zakresie obsłużyć naszych stałych klientów, ale także przyciągnąć do nas zupełnie nowych zleceniodawców”- dodaje. Dzięki technologii cyfrowego druku etykiet firma ma obecnie możliwość zaoferowania kompleksowej obsługi dla zleceń o zróżnicowanych nakładach.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty