Technologia

Naważyć z precyzją

Spółka Gastro Star, szwajcarski producent warzyw, pakuje porcje świeżych, gotowych do spożycia produktów w opakowania stałowagowe. Czasami wielkość wkładu jest bardzo niewielka, ale mimo to straty nadważeniowe są zminimalizowane. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu nowej linii pakującej zaprojektowanej przez spółkę Ishida Europe i jej szwajcarskiego dystrybutora, firmę Itech. Rozwiązanie dostarcza dokładność operacyjną i wysoką dostępność pomimo częstych cykli przezbrojeń. Skutkuje to obniżeniem kosztów operacyjnych oraz pozwala oczekiwać szybkiego zwrotu inwestycji.

więcej »

Ziarno do ziarna

Technologia naważania wielogłowicowego Ishida jest gwarantem prędkości i dokładności procesu dla dwóch formatów opakowań u jednego z najbardziej znanych producentów markowej kawy we Włoszech, firmy Illy. Urządzenie oferuje dużą prędkość, precyzję i wydajność oraz stanowi idealne rozwiązanie dla wszystkich zastosowań z suchymi wkładami produktowymi.

 

więcej »

Inspector w Kraśniku

W Zakładach Poligraficznych AJG w Kraśniku uruchomiono system pełnej inspekcji nakładu oraz weryfikacji poprawności wykonania opakowań kartonowych – Versor Inspeed. To prawdziwy bolid F1 w branży opakowań, działający w oparciu o innowacyjne rozwiązania technologiczne. Jest także najszybszym rozwiązaniem tego typu na świecie.

 

więcej »

Innowacyjna saszetka

Nie ustając w dążeniu do zapewnienia najlepszych wrażeń smakowych herbat, firma Twinings zleciła producentowi maszyn IMA skonstruowanie nowej linii do produkcji zmodyfikowanych saszetek do herbat oraz opakowań. W ciągu zaledwie ośmiu miesięcy firma IMA oraz jej partner w dziedzinie automatyzacji – B&R zdołały nadać nowym maszynom walory inteligencji i elastyczności, które umożliwią firmie Twinings realizację w praktyce produkcyjnej postulatów koncepcji Industry 4.0.

 

więcej »

Ostre cięcie

Dobre narzędzia tnące powinny być nie tylko wydajne i precyzyjne, ale przede wszystkim bezpieczne. Warto zatem wybierać tylko te, które zagwarantują funkcjonalność i długą żywotność wraz z profesjonalną ochroną użytkownika. Takie rozwiązania oferuje firma Jusky, zajmująca się sprzedażą uniwersalnych noży ręcznych i maszynowych oraz ostrzy przemysłowych.

 

więcej »

Folie ICF - Niepowtarzalne efekty

wrzesień 2016

Zdobią opakowania, etykiety czy okładki magazynów. Doceniane są ze względu na wszechstronność, różnorodność i efektowny wygląd. Folie aplikowane na zimno, choć nadal pozostają w cieniu swoich hot-stampingowych braci, są chętnie wykorzystywane w przemyśle opakowaniowym...

więcej »

Euro Magnesy - Siła przyciągania

wrzesień 2016

Do czego można wykorzystać magnesy? Zastosowań tych przyciągających się elementów jest mnóstwo! Coraz częściej znajdują zastosowanie także w przemyśle opakowaniowym. Firma Euro Magnesy – profesjonalna hurtownia, będąca bezpośrednim importerem magnesów neodymowych, ferrytowych oraz AlNiCo...

więcej »

Magiczny pył

Nowa metoda sterylizacji giętkich opakowań wprowadzona została przez firmę Performance Packaging. Patent, który kryje się pod nazwą Pixie Dust, zdobył dotychczas uznanie klientów takich jak Russel Stover Candies, RW Garcia, Tom Clark Confections czy Baby Gourmet Foods. Firma pracuje obecnie nad identyfikacją potencjalnych partnerów oraz obszarów rynku, w których możliwa będzie implementacja nowej technologii. 

więcej »

Nie ma miejsca na przypadek

Biorąc pod uwagę obecny, niezwykle zaawansowany poziom techniki, z którym mamy do czynienia w niemalże wszystkich procesach – czy to produkcyjnych, czy przemysłowych – nie da się nie odnieść wrażenia, że wszystko jest monitorowane i kontrolowane. Jednak czy na pewno?

więcej »

Trafiony prezent. Nowa inwestycja w zakładzie Natalii

Jeden z największych polskich producentów etykiet samoprzylepnych – firma Natalii z Rokietnicy – w przyszłym roku obchodzi 30. rocznicę działalności na rynku. Z tej okazji producent postanowił sprawić sobie „prezent” i zainwestował w najnowszą atramentową maszynę znakującą MonoPrint 352i od Industrial Inkjet (IIJ). Zainstalowane urządzenie już zwiększyło produkcję o ok. 20 proc., więc można śmiało stwierdzić, że był to trafiony zakup.

więcej »

Komentarz miesiąca

Gra wyrafinowanych pomysłów...

Przedsiębiorstwa dokładają bardzo wielu starań, aby ich opakowania były piękne i kuszące. Bardzo dużo czasu poświęcają coraz to wymyślniejszemu wzornictwu, które można zauważyć na półkach sklepowych. Marketing produktowy przypomina wręcz wojnę projektantów. Las produktów w wysublimowanych opakowaniach na półkach sklepowych nie jest w obecnych czasach rzadkością. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty