Zrównoważone zakupy

Wprowadzenie nowego systemu zostanie poprzedzone serią testów, podczas których klienci będą mogli podzielić się swoją opinią na temat nowego punktowania produktów na etykietach.

© Lidl

Sieć sklepów Lidl w Wielkiej Brytanii wprowadzi nowy system oznakowania produktów Eco-Score, który będzie umieszczony na etykietach i pozwoli klientom dokonywać bardziej ekologicznych decyzji zakupowych. Lidl zastosuje oznakowanie Eco-Score na ponad 50 swoich produktach pod marką własną, w tym herbatach, kawach i gorącej czekoladzie, wspierając to szerszą komunikacją w sklepach. Eco-Score wykorzystuje otwarte dane, aby dokonywać niezależnych ocen produktów pod względem zrównoważonego rozwoju, przypisując im kod kolorystyczny od zielonegoA”, oznaczającego przyjazność produktu dla środowiska, do czerwonegoE”, oznaczającego negatywny wpływ produktu dla środowiska. W ocenie produktu system Eco-Score uwzględnia takie czynniki jak metoda produkcji, wpływ na bioróżnorodność, rodzaj opakowania i ślad węglowy. Produkty otrzymują również lepsze oceny, jeśli certyfikowane w ramach proekologicznych systemów, takich jak np. Fairtrade i Rainforest Alliance.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Moc Prawdziwej Przyjaźni

Przyjaźń to coś czego nie nauczą Cię w szkole, a jeśli sam nie nauczyłeś się czym jest przyjaźń, to niczego się nie nauczyłeś.

 

Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi bezinteresownie. Przyjaciel to osoba, z którą możemy być szczerzy. Przy nim możemy też myśleć głośno. Jeden lojalny przyjaciel jest warto dziesięciu tysięcy krewnych. Suzanne Degges-White, przewodnicząca Wydziału Doradztwa....

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty