Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Carrefour ze sklepem samoobsługowym

Carrefour otworzył pierwszy sklep w innowacyjnym formacie samoobsługowym. Sklep, czynny przez 24 h i 7 dni w tygodniu, jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Światowida 18. Nowy format adresowany jest do mieszkańców poszukujących artykułów pierwszej potrzeby oraz tzw. klientów trafficowych. Maszyny vendingowe dopasowane zostały do charakteru produktów, podawanych klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo artykułów nawet tak delikatnych jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty lub aplikacji BLIK odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych maszynach vendingowych. W sklepie samoobsługowym zlokalizowany jest także automat z kawą, a przed sklepem czekają specjalnie oznakowane miejsca parkingowe. W przypadku problemów będzie można skorzystać z całodobowej infolinii. Dostępność towaru natomiast będzie monitorowana i uzupełniana w miarę potrzeb przez pracowników pobliskiego sklepu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty