Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Opakowanie bez barier

Prototyp opakowania dezodorantu Degree Inclusive jest obecnie w fazie testów - trwają prace nad udoskonaleniem produktu.

© Unilever

Firma Unilever zaprezentowała prototyp opakowania dezodorantu o nazwie „Degree Inclusive”, zaprojektowanego z myślą o osobach niepełnosprawnych. Jak podkreśla firma, podczas projektowania innowacyjnego opakowania projektanci ściśle współpracowali z osobami niepełnosprawnymi, aby zrozumieć, z jakimi problemami zmagają się oni podczas codziennej pielęgnacji. We współpracy z Muscular Dystrophy Association, organizacjami non-profit Open Style Lab i The Lighthouse Chicago oraz panelem inżynierów, projektantów i terapeutów zajęciowych, marka zaprosiła 200 konsumentów z różnymi rodzajami niepełnosprawności fizycznej do wypróbowania prototypu opakowania. Ich opinie zostaną wykorzystane w celu ulepszenia produktu i wprowadzenia go na rynek w przyszłości. Opakowanie posiada specjalną pokrywkę, którą można otworzyć jedną ręką i specjalne uchwyty, które umożliwiają stabilne utrzymanie produktu bez względu na jego położenie. Ponadto, etykieta dezodorantu została wyposażona w instrukcje napisane alfabetem Braille’a, a zakrętka zakończona jest haczykiem, dzięki czemu można ją zawiesić, by np. ściągnąć nakrętkę i użyć produkt. Z kolei magnetyczne zamknięcie ułatwia dodatkowo ponowne zamknięcie opakowania. Dzięki większemu aplikatorowi roll-on produkt dociera na większą powierzchnię skóry już za pojedynczym posmarowaniem.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty