Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Ekologiczne roboty

Nowe rozwiązania technologiczne w papierni w Kemsley mają pozwolić firmie na zwiększenie wydajności produkcji zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

© DS Smith

Firma DS Smith zainwestowała w dziesięć sterowanych automatycznie pojazdów (typu AGV), które zostały dostarczone do papierni w Kemsley w hrabstwie Kent i mają pozwolić producentowi zwiększyć wydajność produkcji i efektywność pod względem zrównoważonego rozwoju. Całkowicie elektryczne pojazdy Rocla, dostarczone przez Mitsubishi Logisnext Europe, działają 24 godziny na dobę, wykonując zadania w zautomatyzowanym magazynie, w tym zbieranie rolek papieru z przenośnika produkcyjnego, przechowywanie ich i kompletowanie do zamówień. Gdy pojazdy nie są używane, automatycznie przełączają się w tryb „sprzątania” i układania rolek, zwiększając powierzchnię magazynową. Średnia żywotność robotów wynosi 12 lat. Są one neutralne emisyjnie. Gdy poziom naładowania baterii spadnie do poziomu 30 procent, kończą bieżące zadanie i podjeżdżają do zautomatyzowanej stacji wymiany baterii.

Boom w branży e-commerce zwiększył zapotrzebowanie na nasze papiery i opakowania. Każdego dnia około 2,200-2,400 ton papieru opuszcza papiernię w Kemsley. Dlatego tak ważne jest, aby zakład dysponował najnowszymi innowacjami, które przyniosą korzyści zarówno naszym pracownikom, klientom, jak i środowisku” - podkreśla kierownik papierni w Kemsley, Ben Jennings. W ubiegłym miesiącu firma rozpoczęła również współpracę z firmą Trimble w celu przyspieszenia procesu cyfryzacji w swoich papierniach w całej Europie, po tym jak w papierni w Kemsley przetestowano platformę pozyskiwania i analizowania danych o nazwie Wedge.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty