Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

RePlay z Lay’s

Budowa boisk piłkarskich z pustych opakowań po czipsach to część ekologicznej strategii marki.

© PepsiCo

Lay’s otworzy boiska piłkarskie, do których budowy wykorzystane zostaną puste opakowania po chipsach. Inicjatywa zostanie zrealizowana w ramach ekologicznego programu RePlay marki wraz z Fundacją UEFA, organizacją piłkarską Streetfootballworld oraz producentem sztucznej murawy GreenFields. W ramach akcji zebrane opakowania będą czyszczone i przekształcanie w specjalny granulat. Powstały z nich materiał stworzy warstwę spodnią znajdującą się pod murawą. Budowa każdego boiska będzie kosztowała do 250 tysięcy dolarów. Ich trwałość szacuje się na 20 lat. Pierwsze boisko powstanie jeszcze w tym roku w Tembisa w Południowej Afryce. Kolejne pojawią się w Brazylii, Rosji, Turcji i Wielkiej Brytanii. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty