Let’s pack!

Nowa kampania „Let’s pack” firmy Konica Minolta to prezentacja możliwości maszyny AccurioJet KM-1.

Firma Konica Minolta rozpoczęła nową kampanię promocyjną pod hasłem „Let’s pack” dla zaprezentowania możliwości i wszechstronności maszyny inkjetowej AccurioJet KM-1. Prezentacja video obejmuje przede wszystkim produkcję opakowań wraz z uszlachetnieniem na urządzeniu MGI JetVarnish 3D EVO oraz zastosowanie aplikacji genARate, wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistości. Kampania jest skierowana do producentów, właścicieli marek oraz grafików, którzy nieustannie poszukują kreatywnych rozwiązań opakowaniowych odpowiadających zmieniającym się wymaganiom klientów.

W swoim projekcie firma podkreśla dwie główne cechy, jakimi charakteryzuje się dobre opakowanie. Jedną z nich szata graficzna, poprzez którą buduje się wizerunek marki, natomiast druga to kwestia informacyjna, przez którą producenci zdobywają zaufanie klientów.

„Let’s pack” to seria pięciu pudełek zapakowanych do jednego wspólnego, zapakowanego w specjalnę torbę, z których każde wykonane jest z innego podłoża. Wszystkie z nich zostały wydrukowane na maszynie AccurioJet KM-1, a jedno zostało dodatkowo uszlachetnione na maszynie MGI JetVarnish 3D EVO, również od firmy Konica Minolta. Trzy z nich posiadają innowacyjne rozwiązanie aplikacji genARate, które pozwala na połączenie tradycyjnego druku z nowymi technologiami rozszerzonej rzeczywistości, takimi jak animowane treści, modele 3D, linki internetowe, interaktywna konfiguracja i wiele innych.

Każde z opakowań ma zupełnie inny styl, co podkreśla zalety maszyny AccurioJet KM-1, od możliwości personalizacji, po proekologiczność oraz segmentację opakowań i produktów. W projekcie uwzględniono zarówno rozwiązania ekonomiczne, jak i premium, a także takie, które będą odpowiednie dla produkcji małych serii o niskich nakładach. Maszyna obsługuje szeroki zakres podłoży od fakturowanych, po te z recyklingu, poprzez papier offsetowy, materiały papierowo-foliowe i na PP, PCV kończąc. Więcej informacji wraz z prezentacją video można znaleźć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty