Let’s pack!

Nowa kampania „Let’s pack” firmy Konica Minolta to prezentacja możliwości maszyny AccurioJet KM-1.

Firma Konica Minolta rozpoczęła nową kampanię promocyjną pod hasłem „Let’s pack” dla zaprezentowania możliwości i wszechstronności maszyny inkjetowej AccurioJet KM-1. Prezentacja video obejmuje przede wszystkim produkcję opakowań wraz z uszlachetnieniem na urządzeniu MGI JetVarnish 3D EVO oraz zastosowanie aplikacji genARate, wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistości. Kampania jest skierowana do producentów, właścicieli marek oraz grafików, którzy nieustannie poszukują kreatywnych rozwiązań opakowaniowych odpowiadających zmieniającym się wymaganiom klientów.

W swoim projekcie firma podkreśla dwie główne cechy, jakimi charakteryzuje się dobre opakowanie. Jedną z nich szata graficzna, poprzez którą buduje się wizerunek marki, natomiast druga to kwestia informacyjna, przez którą producenci zdobywają zaufanie klientów.

„Let’s pack” to seria pięciu pudełek zapakowanych do jednego wspólnego, zapakowanego w specjalnę torbę, z których każde wykonane jest z innego podłoża. Wszystkie z nich zostały wydrukowane na maszynie AccurioJet KM-1, a jedno zostało dodatkowo uszlachetnione na maszynie MGI JetVarnish 3D EVO, również od firmy Konica Minolta. Trzy z nich posiadają innowacyjne rozwiązanie aplikacji genARate, które pozwala na połączenie tradycyjnego druku z nowymi technologiami rozszerzonej rzeczywistości, takimi jak animowane treści, modele 3D, linki internetowe, interaktywna konfiguracja i wiele innych.

Każde z opakowań ma zupełnie inny styl, co podkreśla zalety maszyny AccurioJet KM-1, od możliwości personalizacji, po proekologiczność oraz segmentację opakowań i produktów. W projekcie uwzględniono zarówno rozwiązania ekonomiczne, jak i premium, a także takie, które będą odpowiednie dla produkcji małych serii o niskich nakładach. Maszyna obsługuje szeroki zakres podłoży od fakturowanych, po te z recyklingu, poprzez papier offsetowy, materiały papierowo-foliowe i na PP, PCV kończąc. Więcej informacji wraz z prezentacją video można znaleźć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty