Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

JKR dla Coca-Coli. Świąteczna identyfikacja marki

© Coca-Cola

Agencja brandingowa JKR nie tylko stworzyła tożsamość świątecznej kampanii Coca-Coli, ale również wprowadziła na rynek nową, limitowaną puszkę z bożonarodzeniowymi motywami.

Te wyjątkowe opakowania prezentują zbiór wyrazistych i radosnych ozdób, bogato zdobionych świątecznymi motywami, w tym bombkami oraz charakterystycznymi konturami butelek Coca-Coli. Serce projektu kompleksowej kampanii stanowi wyeksponowane logo Coca-Cola Hug, które dodaje produktom świątecznym nie tylko zachęcający, ale także uroczysty charakter, idealnie wpisujący się w atmosferę tego okresu. Całość projektu starannie dopełnia rozpoznawalna, a tym razem również świąteczna, czerwień kultowego napoju. Wizerunek nowych puszek jest efektem ścisłej współpracy Coca-Coli z zespołem JKR. To nie tylko kolejne opakowania do napojów, lecz także wyraziste świadectwo ducha świąt. Ta nowa odsłona puszki Coca-Coli nie tylko cieszy oko, ale również przeniesie każdego fana Coca-Coli w magiczny nastrój Bożego Narodzenia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty