Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Technologiczna ekspansja

Po przejęciu firm DL Packaging, Hassia India oraz inno-tech i Prins Rovema stała się Grupą Rovema.

© Rovema

 

W wyniku licznych przejęć firma Rovema, międzynarodowy producent maszyn pakujących oraz linii kartonujących, stała się oficjalnie Grupą Rovema. Ostatnie przejęcie dotyczyło firmy inno-tech oraz Prins i miało miejsce w marcu 2021 roku. W 2020 roku firma podpisała umowę przejęcia z DL Packaging oraz Hassia Packaging (Hassia India). Inwestycje te przełożyły się na znaczną ekspansję firmy Rovema i poszerzenie jej asortymentu w zakresie zaawansowanych maszyn pakujących, dzięki czemu może docierać do nowych grup klientów.

DL Packaging jest wiodącym dostawcą używanych pionowych maszyn pakujących (VFFS) oraz powiązanych materiałów eksploatacyjnych. W portfolio produktów i usług znajduje się również własna prosta maszyna VFFS w średnim segmencie cenowym. Dzięki temu przejęciu firma poszerzyła asortyment produktów w segmencie zarówno modernizacji jak i nowych maszyn, uzyskując większy dostęp do klientów w średnim segmencie cenowym. Hassia India była wcześniej częścią grupy IMA. Firma ma ugruntowaną pozycję w średnim segmencie cenowym, zwłaszcza w Azji i Afryce, głównie w branży spożywczej. Oprócz klasycznych pionowych maszyn do formowania, napełniania i zamykania, Hassia India produkuje zaawansowane technologicznie wielorzędowe maszyny saszetkujące np. dla płynnych detergentów lub produktów kosmetycznych. Inno-tech specjalizuje się w pionowych maszynach pakujących ze stali nierdzewnej dla przemysłu spożywczego i zastosowań technicznych, kładąc szczególny nacisk na branżę żywności mrożonej i produkcję dużych opakowań, np. do przypraw i karmy dla zwierząt i działa głównie na rynku europejskim. Dzięki przejęciu Prins przez Rovema Benelux, firma osiąga pełny zasięg w tym obszarze, a jej podstawowa działalność zostanie uzupełniona o kompetencję w zakresie sprzedaży oraz serwisu urządzeń.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty