Hipsterstwo na grządkach. Rosyjski humor na etykietach

Co odróżnia warzywa rosnące na słońcu od tych hodowanych w szklarniach? Według właścicieli marki Sunfeel – radość życia. To uczucie próbowali oddać rosyjscy projektanci z agencji Otvetdesign, którzy przygotowali identyfikację wizualną produktów Sunfeel. Spróbowali oni spojrzeć na przetwory owocowo-warzywne z innej perspektywy i stworzyli zawadiackich bohaterów z hipsterskim wąsem i czarnymi jak Wołga okularami przeciwsłonecznymi, podkreślając swobodę towarzyszącą naturalnemu pochodzeniu produktów Sunfeel. Dlatego z etykiet patrzą na kupujących warzywa i owoce w okularach przeciwsłonecznych, których pewność siebie wynika z ich naturalnego piękna i wartości odżywczych. Każdy słoik i puszka z przetworami wyróżniają się niepowtarzalnym stylem wynikającym z rozbrajającego designu etykiety. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Ruch i Świat

Sekret zdrowia i urody to RUCH. Mądre powiedzenie mówi: bezruch to choroba, ruch to zdrowie, a sport to mord! Zatem nie ma co przesadzać w życiu, ponieważ przez przypadek można się zabić. Dlatego tylko mądry, ruch jest właściwy. Ruch może zastąpić wszystkie lekarstwa, ale wszystkie lekarstwa nie zastąpią nigdy ruchu. Ruch jest nawet lekarstwem na smutek. Ruch rządzi całym Światem.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty