Hipsterstwo na grządkach. Rosyjski humor na etykietach

Co odróżnia warzywa rosnące na słońcu od tych hodowanych w szklarniach? Według właścicieli marki Sunfeel – radość życia. To uczucie próbowali oddać rosyjscy projektanci z agencji Otvetdesign, którzy przygotowali identyfikację wizualną produktów Sunfeel. Spróbowali oni spojrzeć na przetwory owocowo-warzywne z innej perspektywy i stworzyli zawadiackich bohaterów z hipsterskim wąsem i czarnymi jak Wołga okularami przeciwsłonecznymi, podkreślając swobodę towarzyszącą naturalnemu pochodzeniu produktów Sunfeel. Dlatego z etykiet patrzą na kupujących warzywa i owoce w okularach przeciwsłonecznych, których pewność siebie wynika z ich naturalnego piękna i wartości odżywczych. Każdy słoik i puszka z przetworami wyróżniają się niepowtarzalnym stylem wynikającym z rozbrajającego designu etykiety. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Dobre wejście w nowy rok?

Nowy rok zaczął się… a miniony skończył. Podobnie jak rok poprzedni. Zaskoczył nas fuzjami i przejęciami firm w branży opakowaniowej. Dalsze duże i strategiczne fuzje oczekiwane są jeszcze w tym roku. Międzynarodowe fuzje nie są bez wpływu na polski rynek. Powodują one bowiem również zmiany na rynkach lokalnych. Zmieniają się wówczas dystrybutorzy poszczególnych produktów.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty