Opakowaniowa misja Aldi

W sieciach sklepów Aldi do 2020 roku wszystkie opakowania produktów marki własnej będą wykonane z materiałów certyfikowanych lub pochodzących z recyklingu.

Sieć sklepów Aldi podjęła się nowej misji opakowaniowej, która będzie realizowana we wszystkich krajach. Firma deklaruje, że do końca 2020 roku wszystkie opakowania produktów marek własnych będą wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu lub certyfikowanych źródeł, natomiast do 2025 będą się nadawać do recyklingu. Zapowiada również wprowadzenie siatek wielokrotnego użytku na warzywa i owoce, eliminując reklamówki „zrywki”. Co więcej, z oferty sklepów znikną także jednorazowe produkty z tworzyw sztucznych, takie jak talerze, sztućce, kubki i słomki. Do roku 2019 dzięki podjętym działaniom firmie udało się zaoszczędzić około 369 ton tworzyw sztucznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty