Opakowaniowa misja Aldi

W sieciach sklepów Aldi do 2020 roku wszystkie opakowania produktów marki własnej będą wykonane z materiałów certyfikowanych lub pochodzących z recyklingu.

Sieć sklepów Aldi podjęła się nowej misji opakowaniowej, która będzie realizowana we wszystkich krajach. Firma deklaruje, że do końca 2020 roku wszystkie opakowania produktów marek własnych będą wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu lub certyfikowanych źródeł, natomiast do 2025 będą się nadawać do recyklingu. Zapowiada również wprowadzenie siatek wielokrotnego użytku na warzywa i owoce, eliminując reklamówki „zrywki”. Co więcej, z oferty sklepów znikną także jednorazowe produkty z tworzyw sztucznych, takie jak talerze, sztućce, kubki i słomki. Do roku 2019 dzięki podjętym działaniom firmie udało się zaoszczędzić około 369 ton tworzyw sztucznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty