Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zrównoważone zakupy

Akcja “Weekend dla Ziemi” i program “Droga do Zero Waste” mają za zadanie zachęcić klientów do wprowadzania drobnych zmian w codziennych zakupach, które pozwolą dokonywać bardziej zrównoważone zakupy.

© Carrefour

Z okazji Dnia Ziemi Carrefour wprowadził zmiany na swoich stoiskach tradycyjnych, w działach warzyw i owoców oraz piekarni. Od 22 kwietnia sieć zachęca swoich klientów do regularnych zakupów produktów na wagę do własnych opakowań, oferując im w zamian znaczne zniżki na asortyment świeży oraz pudełka i worki wielokrotnego użytku. Działaniom tym towarzyszyły liczne akcje marketingowe w postaci displayów i POSów, które objaśniały klientom cel przedsięwzięcia.Wszystko to w ramach akcji “Weekend dla Ziemi”, który miał miejsce w dniach 22-24 kwietnia. Osoby chcące kupować bardziej odpowiedzialnie, mogły zakupić wytrzymałe opakowania wielokrotnego użytku marki Carrefour, które nadają się do zakupu na wagę owoców, warzyw, serów, wędlin, mięsa, ryb, produktów garmażeryjnych oraz pieczywa. Opakowania i worki były dostępne przez cały weekend we wszystkich hiper- i supermarketach sieci z rabatem 25% dla wszystkich osób, które zakupią choć jeden produkt z lady tradycyjnej, stoiska owocowego i warzywnego lub piekarni. Klienci, którzy już wcześniej zaopatrzyli się w opakowania lub worki Carrefour, mogli skorzystać z 25% rabatu na wybrane produkty na wagę, takie jak m.in. ser królewski, szynka z indyka, chleb fitness czy ziemniaki marki Jakość z Natury. “Weekend dla Ziemi” wpisuje się w program “Droga do Zero Waste” Carrefour, który koncentruje się na ograniczeniu zjawiska marnowania jedzenia, generowaniu mniejszych ilości odpadów oraz wykorzystywaniu opakowań wielokrotnego użytku, co ma przełożenie na zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska. Projekt zakłada zarazem akcje edukacyjne, rozwiązania biznesowe, jak i innowacje wpływające na bardziej ekologiczny charakter sklepów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty