Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Spadek sprzedaży o 10 procent

Stora Enso ogłosiła wyniki za IV kwartał 2019 r. – pokazują one, że sprzedaż spadła o 9,3 procent do 2 411 mln euro (2 657 mln euroo w tym samym okresie). EBIT operacyjny spadł do 112 mln euroo (271 mln euro), a marża zysku operacyjnego wyniosła 4,6 procent. Zysk operacyjny wyniósł 680 mln euro, a rekordowy przepływ środków pieniężnych z działalności operacyjnej wyniósł 721 mln euro. Przepływy pieniężne po odjęciu kosztów inwestycji wyniosły 518 mln euro. W całym roku 2019 sprzedaż wyniosła 10 055 mln euro (w porównianiu do zeszłorocznych 10 486 mln euro). EBIT operacyjny wyniósł 953 mln euro (1 325 mln euro). Prezes i dyrektor generalna Stora Enso, Annica Bresky, mówi, że spadek popytu na papier europejski utrzyma się. Wyjątkowo łagodna zima w Skandynawii skutkujące zmniejszonym okresem zamarzania gleby mogą mieć wpływ na pozyskiwanie i transport drewna, a tym samym mogą wpływać na stabilność dostaw surowca i potencjalnie zwiększać koszty drewna w skandynawskich zakładach. Stora Enso będzie kontynuować aktywne zarządzanie kosztami w latach 2020–2021 poprzez wdrożenie programu ochrony zysków. Ponadto obecnie w Finlandii strajkują różne związki zawodowe, co powinny mieć negatywny wpływ na wynik. Firma wydała również oświadczenie za I kwartał 2020 r., dotyczące w szczególności operacyjnego EBIT, który ma wynieść 90–200 mln euro.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty