Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Maspex przejmuje CEDC

Grupa Maspex jest największą polską firmą w branży spożywczej oraz jedną z największych w Europie Środowo-Wschodniej.

© Maspex

Grupa Maspex zawarła warunkową umowę z Roust Corporation na zakup jej spółki zależnej CEDC, która prowadzi całą działalność grupy Roust w Polsce. W wyniku planowanej transakcji Maspex powiększy swoje portfolio o kolejne polskie marki, w tym Żubrówkę, Soplicę, Absolwent oraz Bols. W wyniku przejęcia firma stanie się największą polską grupą spożywczą o obrotach przekraczających 11 miliardów złotych. To już 20 przejęcie firmy, w tym 9 w Polsce. Grupa jest właścicielem takich marek jak m.in. Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Kotlin. CEDC to lider na rynku wódki z udziałem powyżej 47%  i największy importer zagranicznych alkoholi w Polsce. Oprócz marek wódki, jest również dystrybutorem m. in. win Carlo Rossi, Barefoot i Gancia oraz alkoholi kolorowych: Grant’s, Glenfiddich i Tullamore D.E.W., Metaxa, Jȁgermeister, Cointreau, Campari, Aperol, czy Remy Martin. Warunkiem wejścia w życie umowy jest uzyskanie zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty