Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Food & Pack #1

Pierwszy odcinek Food & Pack z Bogdanem Orzechowskim w roli głównej dotyczy aktualnych zagadnień i wyzwań branży opakowaniowej.

© SIG

Firma SIG, międzynarodowy dostawca linii produkcyjnych i rozwiązań w zakresie kartonowych opakowań aseptycznych, została partnerem merytorycznym nowego programu online o nazwie Food & Pack, realizowanego na kanale SpożywczaTV na youtube. Program ukazuje się w cyklu miesięcznym, a eksperci oraz goście zaproszeni do programu rozmawiają na temat wyzwań, trendów, rozwiązań na rynku opakowań do napojów oraz żywności. W ubiegłym tygodniu miała miejsce pierwsza rozmowa z Bogdanem Orzechowskim, dyrektorem zarządzającym firmy SIG Polska, który opowiada między innymi o reakcji branży na nieprzewidziane wydarzenia, o zmianach w łańcuchach dostaw, wyzwaniach branży oraz podejściu producentów i sieci handlowych do kwestii greendeal’u i ecodesignu, a także przedstawia cele związane ze zrównoważonym rozwojem, które postawiła przed sobą branża aseptycznych opakowań kartonowych. Dwuczęściowy odcinek można obejrzeć na stronie www.youtube.com/.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty