Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Xerox, Fujifilm i HP dołączają do bojkotu

Firmy Xerox, Fujifilm i HP wstrzymują działania w Rosji, dołączając tym samym do grona firm, które potępiają agresję Rosji na Ukrainę, w tym Stora Enso, Heidelberg, UPM, Mondi, Konica Minolta, Canon, Ricoh, Epson oraz Rockwell Automation.

© Photogenica

Xerox, Fujifilm i HP dołączają do firm, które podjęły działania w związku z inwazją Rosji na Ukrainę. Firma Xerox wstrzymała wszystkie dostawy do Rosji.  HP wstrzymało również dostawy do Rosji zgodnie z sankcjami nałożonymi przez administrację amerykańską i wszelkie działania marketingowe i reklamowe w Rosji. Fujifilm wstrzymało swoją działalność w Rosji, z wyjątkiem operacji, które są niezbędne dla zapewnienia opieki medycznej. Oprócz tego firmy włączyły się także w pomoc humanitarną. „Uważnie śledzimy wyniszczający konflikt na Ukrainie i wspieramy wysiłki humanitarne, jednocześnie robiąc wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym pracownikom w tym regionie. Korzystając z naszego Funduszu Pomocy Pracownikom, zapewniliśmy granty pieniężne dla każdego pracownika na Ukrainie” - podano w oświadczeniu. Firma przekazała również dodatkowe środki na rzecz Czerwonego Krzyża i organizacji Save the Children. Fundacja HP również przekazała wsparcie finansowe na wsparcie działań pomocowych w Ukrainie - współpracując z organizacjami pozarządowymi, takimi jak UNICEF, UNHCR i Polski Czerwony Krzyż. HP przekaże także wszystkie darowizny uzyskane w ramach programu HP Giving and Volunteering. Fujifilm przekaże 2 miliony dolarów na pomoc mieszkańcom Ukrainy - połowa z tej sumy zostanie przeznaczona na wsparcie działań humanitarnych UNHCR i UNICEF, natomiast druga połowa na sprzęt medyczny. „Fujifilm Holdings i spółki z jej grupy domagają się pokoju i w żadnym wypadku nie akceptują agresji, przemocy czy wojny. Naszym priorytetem było zapewnienie bezpieczeństwa naszym ukraińskim pracownikom, którzy pracowali w małym oddziale w Kijowie. Za pośrednictwem Fujifilm Polska udzielamy stałego wsparcia osobom poszkodowanym” - podkreśla dyrektor generalny Fujifilm, Teiichi Goto.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty