Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wzrosty w drugim kwartale

Wraz z odmrażaniem gospodarki firmy powoli wracają do rentowności sprzed pandemii.

© Photogenica

Firma CCL Industries opublikowała wyniki finansowe za drugi kwartał 2021 roku. Jak podaje, ogólna sprzedaż w tym okresie wzrosła o 15,1 procent do poziomu 1 406,3 milionów dolarów w porównaniu z 1 221,9 milionami dolarów w drugim kwartale roku 2020, przy wzroście organicznym na poziomie 20,5 procent i wzroście związanym z przejęciami o 1,5 procent, częściowo skompensowanym o negatywny wpływ efektów przeliczenia walut wynoszący 6,9 procent. Dochód operacyjny w drugim kwartale 2021 roku wzrósł o 43,9 procent do 235,5 milionów dolarów, w porównaniu do 163,6 milionów dolarów w drugim kwartale 2020 roku. Przychody operacyjne wzrosły o 51,4 procent, bez uwzględnienia różnic kursowych. Z kolei zysk netto wzrósł o 47,3 procent do 153 milionów dolarów w porównaniu do 103,9 milionów dolarów w roku poprzednim. „Wszystkie segmenty zanotowały silny wzrost sprzedaży o ponad 20 procent w ujęciu organicznym, podczas gdy zysk operacyjny i skorygowany podstawowy zysk na akcję wzrosły odpowiednio o 55,5 i 64,8 procent, z wyłączeniem negatywnego wpływu przeliczeń walutowych” - podkreśla Geoffrey T. Martin, prezes i dyrektor generalny CCL Industries.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty