Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Wzrosty w drugim kwartale

Wraz z odmrażaniem gospodarki firmy powoli wracają do rentowności sprzed pandemii.

© Photogenica

Firma CCL Industries opublikowała wyniki finansowe za drugi kwartał 2021 roku. Jak podaje, ogólna sprzedaż w tym okresie wzrosła o 15,1 procent do poziomu 1 406,3 milionów dolarów w porównaniu z 1 221,9 milionami dolarów w drugim kwartale roku 2020, przy wzroście organicznym na poziomie 20,5 procent i wzroście związanym z przejęciami o 1,5 procent, częściowo skompensowanym o negatywny wpływ efektów przeliczenia walut wynoszący 6,9 procent. Dochód operacyjny w drugim kwartale 2021 roku wzrósł o 43,9 procent do 235,5 milionów dolarów, w porównaniu do 163,6 milionów dolarów w drugim kwartale 2020 roku. Przychody operacyjne wzrosły o 51,4 procent, bez uwzględnienia różnic kursowych. Z kolei zysk netto wzrósł o 47,3 procent do 153 milionów dolarów w porównaniu do 103,9 milionów dolarów w roku poprzednim. „Wszystkie segmenty zanotowały silny wzrost sprzedaży o ponad 20 procent w ujęciu organicznym, podczas gdy zysk operacyjny i skorygowany podstawowy zysk na akcję wzrosły odpowiednio o 55,5 i 64,8 procent, z wyłączeniem negatywnego wpływu przeliczeń walutowych” - podkreśla Geoffrey T. Martin, prezes i dyrektor generalny CCL Industries.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty