Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Z kosmetycznym know-how

Przejęcie Premi pozwoli firmie Berlin Packaging na rozszerzenie portfolio produktów dla branży kosmetycznej.

© Berlin Packaging

Berlin Packaging przejął firmę Premi, aby zwiększyć swój zasięg w branży kosmetycznej. Premi z siedzibą w Mediolanie zatrudnia 150 pracowników. Firma posiada centra badawczo-rozwojowe w Europie, USA i Azji, specjalizujące się w produkcji dla branży kosmetycznej i pielęgnacyjnej. Premi to 19 przejęcie dokonane przez Berlin Packaging w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) od 2016 roku. „To kluczowe przejęcie dla Berlin Packaging. Premi jest liderem na rynku opakowań dla branży kosmetycznej z niesamowitym know-how w zakresie projektowania i procesów produkcyjnych. Wykorzystując nasz połączony zasięg i możliwości, będziemy dostarczać wyjątkowe rozwiązania dla naszych klientów” - podkreśla Paolo Recrosio, dyrektor naczelny Berlin Packaging EMEA.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty