Jogurt od Tiffanyego. Luksusowe opakowania na produkty codziennego użytku

W muzeum rzeźby i designu SFMCD w San Francisco można podziwiać niesamowitą ekspozycję. Projekt Peddy Mergui „Wheat is Wheat is Wheat” („Mąka to mąką to mąka” w wolnym tłumaczeniu) to zabawna prowokacja, przedstawiająca opakowania najdroższych marek na świecie promujące produkty codziennego użytku. Poprzez mleko w kartonie od Apple, torebkę na mąkę od Prady czy puszkę na mleko w proszku od Chanel projektant zmusza kupujących do przemyślenia ich zachowań konsumpcyjnych i atakuje kulturę globalnego konsumpcjonizmu.

 

Peddy Mergui jest cenionym projektantem o międzynarodowej sławie. Otrzymał nagrodę Rebrand 100 Global Awards 2013, zajął trzecie miejsce w konkursie Israeli National Bills Design 2011, srebrny medal Binlah Houralit w Pradze oraz srebrną gwiazdę od Packaging Center w 2006 r. Jest właścicielem agencji kreatywnej Talking Brands, wykładowcą i założycielem wydziału projektowania w Holon Institute of Technology w Izraelu. Wystawa „Wheat is Wheat is Wheat” została ufundowana przez konsulat generalny Izraela w San Francisco oraz przez Jewish Community Federation.

 

www.peddymergui.com


« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty