Jogurt od Tiffanyego. Luksusowe opakowania na produkty codziennego użytku

W muzeum rzeźby i designu SFMCD w San Francisco można podziwiać niesamowitą ekspozycję. Projekt Peddy Mergui „Wheat is Wheat is Wheat” („Mąka to mąką to mąka” w wolnym tłumaczeniu) to zabawna prowokacja, przedstawiająca opakowania najdroższych marek na świecie promujące produkty codziennego użytku. Poprzez mleko w kartonie od Apple, torebkę na mąkę od Prady czy puszkę na mleko w proszku od Chanel projektant zmusza kupujących do przemyślenia ich zachowań konsumpcyjnych i atakuje kulturę globalnego konsumpcjonizmu.

 

Peddy Mergui jest cenionym projektantem o międzynarodowej sławie. Otrzymał nagrodę Rebrand 100 Global Awards 2013, zajął trzecie miejsce w konkursie Israeli National Bills Design 2011, srebrny medal Binlah Houralit w Pradze oraz srebrną gwiazdę od Packaging Center w 2006 r. Jest właścicielem agencji kreatywnej Talking Brands, wykładowcą i założycielem wydziału projektowania w Holon Institute of Technology w Izraelu. Wystawa „Wheat is Wheat is Wheat” została ufundowana przez konsulat generalny Izraela w San Francisco oraz przez Jewish Community Federation.

 

www.peddymergui.com


« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Dobre wejście w nowy rok?

Nowy rok zaczął się… a miniony skończył. Podobnie jak rok poprzedni. Zaskoczył nas fuzjami i przejęciami firm w branży opakowaniowej. Dalsze duże i strategiczne fuzje oczekiwane są jeszcze w tym roku. Międzynarodowe fuzje nie są bez wpływu na polski rynek. Powodują one bowiem również zmiany na rynkach lokalnych. Zmieniają się wówczas dystrybutorzy poszczególnych produktów.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty