Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wstrzymana produkcja w Rosji

Sprzedaż Stora Enso w Rosji stanowi około 3% całkowitych przychodów grupy.

© Stora Enso

Stora Enso wstrzymuje do odwołania produkcję i sprzedaż swoich produktów w Rosji. Decyzja jest związana z trwającą inwazją tego kraju na Ukrainę. Producent posiada w Rosji trzy fabryki produkujące tekturę i dwa tartaki, w których w sumie zatrudnia około 1100 osób. Spółka wstrzyma również wszelkie działania związane z eksportem i importem do i z Rosji. Firma wdrożyła w związku z tym działania mające na celu zabezpieczyć dostępność i zaopatrzenie w surowce pochodzące z innych źródeł. „Wojna na Ukrainie jest nie do zaakceptowania i w pełni popieramy wszystkie nałożone na Rosję sankcje. Obecnie koncentrujemy nasze działania na zapewnieniu wsparcia dla klientów; chcemy też zadbać o naszych pracowników”- mówi Annica Bresky, prezes i dyrektor generalny Stora Enso.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty