Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Smurfit Kappa wycofuje się z Rosji

Oprócz wycofania swojej działalności na rynku rosyjskim, firma angażuje się w pomoc Ukrainie, zapewniając znaczące wsparcie humanitarne dla Ukraińców.

© Smurfit Kappa

Firma Smurfit Kappa podjęła decyzję o wycofaniu swojej działalności z rynku rosyjskiego. Grupa zawiesiła już wsparcie dla swojej działalności operacyjnej w Rosji, w tym importu i eksportu oraz krótko- i długoterminowego finansowania. Jak podkreśla firma, wyjście z rynku nastąpi w sposób zorganizowany, podczas którego nadal wypłacane będą wynagrodzenia dla pracowników i wypełniane zobowiązania prawne. Rosyjska działalność stanowi mniej niż 1% całości prognozowanej sprzedaży grupy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty