Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Droga do recyklingu

Na zdjęciu od lewej: Marianna Evenstein, Gustavo Duarte (Sappi), Kerstin Dietze (Sappi) i Julian Thielen (Interseroh Plus).

© Sappi Europe

Zapotrzebowanie na opakowania przyjazne dla środowiska stale rośnie. Stanowi to prawdziwe wyzwanie dla dostawców, producentów i właścicieli marek. Jak przestawić się na elastyczne opakowania, które można poddać recyklingowi? Co należy wziąć pod uwagę? W jaki sposób należy podjąć się tematu recyklingu? Dlaczego Europa wciąż musi nadrabiać zaległości w takich tematach jakdefinicja zdolności do recyklingu” imetody badań? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można znaleźć w nowym odcinku serii Blue Couch firmy Sappi. Rosnąca świadomość ekologiczna oraz wymagania dotyczące zagospodarowania odpadów i wyczerpujących się zasobów sprawiają, że coraz więcej konsumentów wybiera produkty w opakowaniach przyjaznych dla środowiska. Elastyczne opakowania, możliwość recyklingu i zrównoważony rozwój - to kluczowe zagadnienia, którymi zajmuje się obecnie nie tylko firma Sappi, ale także wielu innych producentów. Jakie działania są niezbędne, aby przestawić się na zrównoważone opakowania? Jak właściwie przebiega proces restrukturyzacji? Julian Thielen, kierownik usługi „Made for Recycling” w Interseroh Plus, Kerstin Dietze, kierownik ds. klientów w dziale Paper and Packaging Solutions w firmie Sappi oraz Gustavo Duarte, kierownik Centrum Kompetencyjnego Packaging Solutions w firmie Sappi, omówią to szczegółowo w najbliższym odcinku serii Blue Couch. Odcinek pt.Funkcjonalne opakowania papierowe - droga do recyklingu będzie dostępny od 22 lutego na stronie www.sappi-psp.com/the-blue-couch-series.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty