Nowa marka pod nową nazwą

Na rynku opakowaniowym pojawiła się nowa marka ÅR Packaging. Powstała ona poprzez przejęcia wielu producentów opakowań a głównie drukarń opakowań. Obecnie Grupa ÅR Packaging jest jednym z wiodących europejskich producentów w sektorze opakowań, z zakładami produkcyjnymi aż w 13 krajach. Warto również wspomnieć, że od 2020 roku jednym z członków Grupy jest również polska firma BSC Drukarnia Opakowań - dostawca opakowań z tektury i papieru, którego ponad 80 procent produkcji trafia do znanych, światowych koncernów, m.in. Procter&Gamble, McDonald’s, Henkel, Avon czy Colgate. Wspólnym celem AR Packaging jest przede wszystkim jest tworzenie wartości dodanej dla klientów poprzez oferowanie szerokiej gamy produktów i dogłębną znajomość rynku opakowań. Od teraz te marki będą się łączyć i działać pod tą samą nazwą.

„Koordynacja naszych marek zapewnia klientom lepszy dostęp do naszej połączonej i kompleksowej oferty, w tym do naszych opakowań na wielu podłożach„ - powiedział dyrektor naczelny AR Packafing, Harald Schulz.

AR Packaging ma dużą bazę klientów z międzynarodowych firm w ponad 50 krajach na całym świecie, w tym również klientów regionalnych i lokalnych. Firma projektuje i produkuje opakowania elastyczne i kartonowe dla wielu firm w branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej i cukierniczej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty