Nowa marka pod nową nazwą

Na rynku opakowaniowym pojawiła się nowa marka ÅR Packaging. Powstała ona poprzez przejęcia wielu producentów opakowań a głównie drukarń opakowań. Obecnie Grupa ÅR Packaging jest jednym z wiodących europejskich producentów w sektorze opakowań, z zakładami produkcyjnymi aż w 13 krajach. Warto również wspomnieć, że od 2020 roku jednym z członków Grupy jest również polska firma BSC Drukarnia Opakowań - dostawca opakowań z tektury i papieru, którego ponad 80 procent produkcji trafia do znanych, światowych koncernów, m.in. Procter&Gamble, McDonald’s, Henkel, Avon czy Colgate. Wspólnym celem AR Packaging jest przede wszystkim jest tworzenie wartości dodanej dla klientów poprzez oferowanie szerokiej gamy produktów i dogłębną znajomość rynku opakowań. Od teraz te marki będą się łączyć i działać pod tą samą nazwą.

„Koordynacja naszych marek zapewnia klientom lepszy dostęp do naszej połączonej i kompleksowej oferty, w tym do naszych opakowań na wielu podłożach„ - powiedział dyrektor naczelny AR Packafing, Harald Schulz.

AR Packaging ma dużą bazę klientów z międzynarodowych firm w ponad 50 krajach na całym świecie, w tym również klientów regionalnych i lokalnych. Firma projektuje i produkuje opakowania elastyczne i kartonowe dla wielu firm w branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej i cukierniczej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty