Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zoptymalizowany OneCode

Jak podkreśla producent, połączenie produktów pod jedną, uproszczoną nazwą było kluczowe dla dostarczenia klientom jednolitej oferty.

© Flint Group

Flint Group, jeden z największych dostawców farb i powłok dla branży druku i opakowań, zaprezentował nową, zoptymalizowaną ofertę farb i powłok na bazie rozpuszczalników dla klientów w Europie. Nowe portfolio marki o nazwie OneCode to rozwiązania zaprojektowane dla druku opakowań elastycznych, które pozwalają zmniejszyć ilość odpadów w procesie produkcyjnym.

OneCode to nowa hierarchia produktów, obejmującą sześć nowych marek. Dzięki uproszczonej ofercie udało nam się zoptymalizować obsługę klienta, która odpowiada obecnym i przyszłym potrzebom drukarń opakowań elastycznych”- podkreśla Kim Melander, wiceprezes i dyrektor generalny Packaging Inks Europe.

Portfolio obejmuje serię farb VertixCode przeznaczoną dla fleksodruku, MatrixCode dla wklęsłodruku, HelixCode dla flekso i wklęsłodruku oraz ZenCode, niedawno wprowadzoną gamę rozwiązań zgodną z zasadami zrównoważonego rozwoju. Uzupełnieniem portfolio lakiery i podkłady marki NexisCode oraz dodatki AdmixCode.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty