Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

SIG w dbałości o planetę

Dzięki nowemu rozwiązaniu firmy SIG, opakowanie można łatwo otwierać i zamykać w zależności od potrzeb aż do jego opróżnienia, po czym nakrętkę i opakowanie można zutylizować razem.

© SIG

Firma SIG, globalny dostawca systemów i rozwiązań dla aseptycznych opakowań kartonowych, wprowadzi do swojej oferty nowe rozwiązanie opakowaniowe w postaci  zakrętek przytwierdzonych do kartonowych opakowań do napojów. Rozwiązanie będzie dostępne na rynku europejskim już w drugiej połowie 2021 roku, co znacznie wyprzedza termin wyznaczony przez przepisy UE na lipiec 2024 roku. Przeprojektowane nakrętki nie zmniejszają wygody opakowań. Zostały zaprojektowane tak, aby mogły być stosowane z istniejącymi liniami napełniającymi firmy SIG i aplikatorami zamknięć, bez konieczności ponoszenia przez klientów większych nakładów inwestycyjnych. Kompatybilność z istniejącymi liniami napełniającymi SIG oraz z istniejącymi projektami opakowań, opakowaniami zbiorczymi i logistyką klientów była kluczowym czynnikiem przy jej projektowaniu. Nakrętki przytwierdzone do opakowania firmy SIG wykorzystują solidne rozwiązanie z podwójną obręczą. W trakcie badań rynkowych konsumenci potwierdzili, że jest to wygodne rozwiązanie, łatwo się odkręca i zakręca. Kiedy opakowanie jest otwierane w celu nalewania, zakrętka może być dodatkowo zamocowana w pożądanej pozycji poprzez dociśnięcie jej w kierunku opakowania aż do zatrzaśnięcia. Oznacza to, że konsument może nalewać z opakowania bez zwisającej/przeszkadzającej zakrętki i bez konieczności przytrzymywania jej palcami. Aby zamknąć opakowanie, wystarczy lekko unieść zakrętkę, a następnie zamknąć je w zwykły sposób. Nowe rozwiązanie zapewnia brak kompromisów w zakresie wygody podczas nalewania lub picia z opakowania, a przytwierdzenie nakrętki do opakowania zwiększa łatwość użytkowania, zapobiegając zgubieniu nakrętki. W pierwszej kolejności zostaną one wprowadzane w najpopularniejszych opakowaniach w Europie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty