Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

BOPE zamiast LDPE

Nowa technologia uszczelniania PHS 2.0 firmy Syntegon w połączeniu z folią BOPE od firmy Sabic umożliwia producentom zmniejszenie zużycia materiałów i zwiększenie wydajności.

Firma Syntegon Technology we współpracy z producentem rozwiązań materiałowych Sabic opracowały zrównoważoną koncepcję opakowania dla przemysłu mrożonek, umożliwiającą redukcję używanych materiałów. Ich rozwiązanie obejmuje nową technologię uszczelniania PHS 2.0 firmy Syntegon oraz 20-mikrometrową folię polietylenową (BOPE) firmy Sabic. Nowy system pozwala zredukować zużycie materiałów i zwiększyć wydajność, zastępując tradycyjnie stosowane folie z polietylenu o niskiej gęstości (LDPE) na BOPE zgrzewane na urządzeniu PHS 2.0. Dzięki temu producenci mogą zmniejszyć grubość folii do 20 mikrometrów. Taka grubość pozwala na potencjalną redukcję materiału opakowaniowego o 35 do 50 procent w porównaniu z innymi foliami, np. LDPE. Jednocześnie zachowuje ona taki sam poziom odporności na przebicia oraz ochrony barierowej. Natomiast nowa technologia zgrzewania umożliwia zmniejszenie wymaganej powierzchni zaciśniętej folii nawet o 6,8 procent i zwiększa prędkość pakowania aż o 25 procent, do 130 worków na minutę. Wzrost prędkości uzyskuje się poprzez skrócenie czasu uszczelniania i chłodzenia odpowiednio o 50 i 30 procent. Co więcej, nowa folia w pełni nadaje się do recyklingu i może być ponownie wykorzystana bez strat na jakości.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty