Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowe usługi z Krones.digital

Nowa jednostka organizacyjna firmy Krones to zespół o szerokim zakresie specjalizacji, której członkowie współpracują ze sobą, realizując jedną misję: poprowadzić przemysł spożywczy i napojów w cyfrową przyszłość.

© Krones

Firma Krones utworzyła nową jednostkę organizacyjną Krones.digital, która łączy wszystkie zasoby grupy z zakresu cyfryzacji i automatyzacji w celu przyjęcia kompleksowego podejścia do opracowywania rozwiązań przede wszystkim w zakresie gromadzenia, analizy i wykorzystania danych produkcyjnych. Kwestie cyfrowe odgrywają coraz bardziej kluczową rolę w grupie Krones. Jest to trend, który od pewnego czasu wpływa nie tylko na wewnętrzne struktury grupy, ale także na portfolio produktów. Od 2021 roku firma korzysta z centralnej platformy Krones.world, która gromadzi wszystkie dane dotyczące usług oferowanych producentom napojów. Krones.digital składa się obecnie z około 450 ekspertów o różnych specjalizacjach, z których wszyscy pracują dla grupy Krones, ale pochodzą z różnych firm i różnych kontynentów. Przedsięwzięcie zapewnia otwartą komunikację między wszystkimi zaangażowanymi uczestnikami, wykraczając poza podstawową działalność firm, a także ułatwia burzę mózgów i współpracę w całym łańcuchu wartości, od rozwoju produktu i zarządzania projektem po wspieranie klientów w ich codziennej działalności. Zespół opiera się na tych samych technologiach, opracowując proces cyfryzacji produkcji na czterech poziomach - począwszy od maszyny, poprzez sterowanie linią produkcyjną, centralną platformę Cloud z usługami cyfrowymi, aż po platformę SAP, na której firma oferuje aplikacje przeznaczone do sterowania produkcją.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty