Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Efektywne zarządzanie

Najnowsze narzędzia cyfrowe w zakresie oprogramowania, które zostaną zaprezentowane na targach Pack Expo, mają pozwolić użytkownikom na lepsze zarządzanie grafiką, treścią i kolorem w procesie tworzenia opakowań.

© Esko, Pantone, X-Rite

Esko Brand Solutions, w ramach współpracy z X-Rite Pantone, zaprezentuje na targach Pack Expo w Las Vegas, które odbędą się w dniach 27-29 września, najnowsze cyfrowe rozwiązania w zakresie oprogramowania pozwalające markom z branży CPG i life sciences efektywnie zarządzać drukiem w produkcji opakowań. Odwiedzający wydarzenie będą mieli dostęp do rozwiązań w zakresie kontroli druku w Esko WebCenter i będą mogli po raz pierwszy zapoznać się z nowymi technologiami z zakresu zautomatyzowanego generowania packshotów dla fotorealistycznych obrazów 3D, które pozwalają wyróżnić wizualizacje produktów na tle konkurencji. Obejmując każdy aspekt zarządzania treścią, Esko Brand Solutions i X-Rite Pantone podkreślą korzyści płynące z zarządzania kolorem za pomocą modułu WebCenter - Color Trace. Moduł łączy się z X-Rite ColorCert, aby zapewnić optymalną spójność kolorystyczną i wysoką jakość przekazu treści danej marki. „Na targach Pack Expo pokażemy, jak w ciągu kilku minut stworzyć fotorealistyczne obrazy z plików produkcyjnych, bez konieczności wykonywania kosztownych i pracochłonnych zdjęć. Z niecierpliwością czekamy na możliwość podzielenia się przełomową technologią z odwiedzającymi targi i pokazania, w jaki sposób nasze rozwiązania w zakresie oprogramowania składają się na kompletny zestaw narzędzi do tworzenia wyróżniających się opakowań” - podsumowuje Matthew Haws, wiceprezes ds. marketingu w firmie Esko.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty