Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Feldmuehle podnosi ceny

Podwyżki na produkty firmy Feldmuehle będą obowiązywały od 18 października 2021 roku.

© Feldmuehle

Firma Feldmuehle, zajmująca się produkcją papieru powlekanego dla sektora etykiet i opakowań, podnosi ceny swoich produktów o 100 euro za tonę z powodu rosnących kosztów energii elektrycznej i gazu. Zmiana będzie obowiązywać od 18 października 2021 roku. Podwyżka ta stanowi kolejną zmianę po ogłoszonej wcześniej 10-procentowej podwyżce, która została wprowadzona 1 października. Jak podkreśla producent, będą one obowiązywać do czasu, gdy ceny energii i gazu powrócą dorozsądnego” poziomu. Według firmy, obecne podwyżki są konieczne, by zapewnić ciągłość produkcji na rynkach europejskich.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty